Проаналізовано міжпредметні зв'язки, по можливості переставлено математичний матеріал для кращого його використання в інших предметах. Зокрема в межах теми «Раціональні вирази» (8 клас) переставлено стандартний вигляд числа, що використовується в хімії.
Робоча група намагалася сформулювати навчальну програму таким чином, щоб посилити практичну спрямованість курсу математики. По можливості більшість задач, що пропонуються учням для розв'язання, мають практичний зміст. Для зручності вчителя в кінці кожного класу сформульовано певний перелік практичних задач, що можуть виконуватись на уроках. Їх розв’язання сприятиме реалізації наскрізних ліній ключових компетентностей.
Зазнала також змін структура програми. На перше місце поставлено очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів, а не зміст навчального матеріалу, необхідний для їх досягнення, щоб підкреслити, що не самі знання є основною метою навчання. Очікувані результати навчання упорядковані за знаннєвим, діяльнісним і ціннісним компонентами компетентностей та їх складниками.
Зміни стосуються кількості годин на кожну тему. Із усіх класів було вилучено тему повторення. Також орієнтовану кількість годин замінено на мінімальну. За рахунок цього було виділено суттєву кількість годин резерву, що пропонується використати на розгляд вчителя: повторення матеріалу на початку та/або в кінці року, або на збільшення кількості годин на кожну із вказаних у програмі тем.
Суттєві зміни у змісті навчання
Алгебра. 9 клас
1. Переставлена тема «Послідовності, прогресії» (тепер вона вивчатиметься раніше).
2. Введено тему передбачену державним стандартом «Основи комбінаторики, ймовірності, статистики», але очікувані результати її вивчення максимально спрощені.
Геометрія. 7 клас
1. Повернуто основні задачі на побудову, але на рівні ознайомлення саме з основними побудовами (без вироблення уміння розв’язувати задачі на побудову за допомогою основних задач).
9 клас
З теми «Геометричні перетворення» вилучено навчальний матеріал, що стосується перетворення подібності та площ подібних фігур.
Джерело
Немає коментарів:
Дописати коментар